Espa_logo
Espa_logo2
_HAN8506

CRISIS & ISSUES MANAGEMENT

Η καταιγιστική ταχύτητα με την οποία μεταδίδονται οι ειδήσεις αποτελεί καθοριστικό  παράγοντα για την διαμόρφωση της εταιρικής φήμης. Κυρίως όταν βρισκόμαστε μπροστά σε πραγματικά γεγονότα ή ακόμα και φήμες που επικεντρώνουν το δημόσιο αρνητικό ενδιαφέρον σε μια εταιρεία, επιφέροντας σημαντικές επιπτώσεις στη χρηματοοικονομική της κατάσταση, στις σχέσεις της με τους πελάτες της και την εσωτερική της λειτουργία. Η διαχείριση της κρίσης αποτελεί καίριο παράγοντα επικοινωνίας στην προσπάθεια ελαχιστοποίησης των όποιων απωλειών των άυλων πόρων της εταιρικής εικόνας και φήμης.

Στην *αία relate, επιμένουμε…στην πρόληψη. Μέσα από σενάρια προσομοίωσης πιθανών κρίσεων, σχεδιάζουμε συγκεκριμένο πλάνο δράσης, εκπαιδεύουμε το προσωπικό και τα στελέχη σας και διαμορφώνουμε συγκεκριμένες ενέργειες σε περίπτωση κρίσης, σύμφωνα πάντα με τις ιδιαιτερότητες της δραστηριότητας της εταιρείας ή του οργανισμού σας.  Και αν το απευκταίο συμβεί, καθοδηγούμε, ελέγχουμε και αντιμετωπίζουμε μαζί σας τις όποιες επιπλοκές παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια της κρίσης αλλά και στην αμέσως επόμενη περίοδο με στόχο την πλήρη “ανάρρωση” της εταιρείας και το πέρασμά της σε μια καθαρή θέση για την μετά-την-κρίση-περίοδο.

 
Ανάλυση πιθανών κρίσεων   |       Προσδιορισμός Σεναρίων Κρίσεων   |   Διαμόρφωση Στρατηγικής Αντιμετώπισης   |       Media Training Εκπροσώπου Εταιρείας   |   Ασκήσεις Προσωπικού   |   Σχέσεις με Τοπικές Κοινωνίες   |   Crisis Management Manual   |   360o -24/7 υποστήριξη
Ανάλυση πιθανών κρίσεων | Προσδιορισμός Σεναρίων Κρίσεων | Διαμόρφωση Στρατηγικής Αντιμετώπισης | Media Training Εκπροσώπου Εταιρείας | Ασκήσεις Προσωπικού | Σχέσεις με Τοπικές Κοινωνίες | Crisis Management Manual | 360o -24/7 υποστήριξη